chevron-up chevron-down search
Penning meester van het jaar 2015

Partners

Onze partners hebben een sterke link met de sport en zetten zich met hun diensten en producten dagelijks in voor het verenigingsleven.

 

PMS_Logo_Davilex

Davilex staat al ruim 25 jaar voor kwaliteit, gemak en efficiëntie en biedt leden- en financiële administratieve software specifiek voor (sport)clubs.

Voor u als penningmeester is continuïteit van uw administratieve organisatie van groot belang. Ook Davilex ziet dit belang in en kan met zijn organisatie en administratieve software garant staan voor deze continuïteit. Belangrijke doelstellingen zijn:

  • Het maken van zeer gebruikersvriendelijke en makkelijk te doorgronden administratieve software;
  • Een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Hierdoor kunt u zich voor de volle honderd procent op het besturen van uw vereniging richten. De administratieve software van Davilex is zo opgezet dat u geen uitgebreide financiële en/of ledenadministratie kennis nodig heeft om er mee te kunnen werken. Aan alle kanten begeleidt het programma u om er makkelijk en snel mee te kunnen werken:

  • Volledig automatische installatie;
  • Bijhouden van alle adres- en financiële gegevens van leden en oud-leden;
  • Snelle en eenvoudige invoer van alle financiële transacties;
  • Versturen van acceptgiro’s, automatische incasso’s en facturen;
  • Op ieder moment duidelijke helpschermen.

RB_zi_hor_FC

 

 

RegioBank is de bank in de buurt met veel persoonlijke aandacht, gevoel voor service en alle bankproducten in huis.

Een bank waar u gewoon even binnen kan lopen voor een vraag of een goed advies. Met een Zelfstandig Adviseur die u kent. Hij weet wie u bent en wat er speelt in uw omgeving. En neemt de tijd voor u. RegioBank kiest bewust voor kantoren in dorpen en kleine steden. Want in heel Nederland verdienen mensen een bank in de buurt. U kunt bij ons terecht voor betalen, sparen, hypotheken, alles. Zowel voor uzelf als voor uw vereniging of bedrijf. En u regelt het zoals u dat wilt. Op kantoor, thuis via internet of onderweg via onze Mobiel Bankieren App. Kom kennismaken met RegioBank. Kijk op www.regiobank.nl voor een Adviseur bij u in de buurt. U bent van harte welkom.

Logo LCS 2014 FC

 

 

Hoe haalt u meer winst uit de barexploitatie, krijgt u beter inzicht in verkoop en voorraad en hoe maakt u de cijfers helder voor bestuur, leden én fiscus? Belangrijke vragen voor clubbestuurder of horecamanager. Le Credit Sportif ontwikkelde een kassasysteem dat optimaal gebruiksgemak koppelt aan verhoogde controle, en dat zorgt voor  een betere omzetmarge en duidelijke administratie.
 Een systeem dat zich al bij meer dan 700 verenigingen onmisbaar heeft gemaakt.

Een gebruiksvriendelijk kassasysteem voor de vrijwilliger gecombineerd met specifieke functionaliteiten in de Back Office als voorraadbeheer, productbeheer, factuurbeheer en rapportages die snel en uitgebreid inzicht verschaffen. Het systeem is volledig webbased en dus altijd en overal toegankelijk waardoor het voor de penningmeester/hoofd clubhuis prettig werken is. Fysieke aanwezigheid op de club is dus niet meer noodzakelijk en een marge verbetering in de kantine inkomsten van 5% -10% is vaak al binnen één jaar behaald. Bent u benieuwd bij welke sportverenigingen de kassa van Le Credit Sportif al staat? Klik hier voor de referenties.

ClubCollect logo

 

 

 

ClubCollect stelt reeds 100 verenigingen in staat om hun contributies te innen via een online platform. Daarnaast biedt ClubCollect de mogelijkheid om leden hun contributie gespreid te betalen terwijl de club al na 35 dagen over de gehele contributiesom kan beschikken.

ClubCollect beantwoordt vragen van uw clubleden via email en telefoon (24×7). De penningmeester kan ook met de leden communiceren via een eenvoudig te gebruiken web supportsysteem. Leden kunnen betalen via SEPA incasso en iDEAL zonder dat de club hiervoor een contract met de bank nodig heeft. ClubCollect is reeds gekoppeld aan LISA. Koppelingen met andere ledenadministratiesystemen zoals Sportlink, AllUnited, Club Webware, Poldersoft, Club-assistent, Verenigingenweb en Davilex zijn mogelijk, hetzij via import/export of via een direct link.

Logo

 

 

 

De VriendenLoterij steunt maatschappelijke initiatieven (goede doelen, clubs en verenigingen) die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden. Deelnemers van de loterij hebben de mogelijkheid om voor een zelfgekozen doel mee te spelen. Bijna een half miljoen Nederlanders spelen mee voor 47 goede doelen en ruim 3.200 clubs en verenigingen. De VriendenLoterij is een loterij waar iedereen wint. De goede doelen, clubs en verenigingen én de deelnemers.

Clubs en verenigingen, van voetbalclubs tot carnavalsverenigingen, kunnen zich eenvoudig aansluiten bij de VriendenLoterij en loten verkopen aan de achterban. Van de lotprijs gaat de helft rechtstreeks naar de clubkas. Heeft een club of vereniging een jaar lang 100 loten meespelen, dan levert dit per jaar €9.050,- op. Bij 250 loten, die een jaar lang meespelen, kan het bedrag oplopen tot €22.625,- per jaar.
De VriendenLoterij bedenkt samen met de clubs en verenigingen effectieve acties om loten te verkopen. Voor meer informatie, ga naar de website van de VriendenLoterij.

logo-Topbloemen_2015

 

 

Topbloemen beschikt over een eigen netwerk van ruim 500 aangesloten Topbloemisten. Hierdoor kunnen zij nog dezelfde dag bloemen bezorgen. De bij Topbloemen aangesloten bloemisten zijn zorgvuldig geselecteerd en voldoen aan de gestelde eisen betreffende kwaliteit, service, snelheid en betrouwbaarheid. Uw opdrachten zijn bij Topbloemen in goede handen.

 

 2BasicsLogo_Breedtesport_Digitaal

 

2Basics Breedtesport & Marketing, initiatiefnemer van Penningmeester van het Jaar. 2Basics is een bureau dat zich met eigenaren Ruben Houkes en Ziggy Tabacznik (beiden ex topjudoka’s) midden in de sport bevindt. De kracht van sport is uitgangspunt van elke campagne die 2Basics ontwikkelt en uitvoert voor diverse partijen.

2Basics ontwikkelde het succesvolle programma Schooljudo en stond aan de wieg van van de breedtesportcampagnes van de NTTB, KNZB, NRB, Nevobo en Atletiekunie. Met de Sportmarketeer prijs van Jaar 2011 werd de bijdrage in sportactivatie door de campagnes van het bureau in Nederland beloond. Het bureau verenigt breedtesport met marketing, waarbij creativiteit, strategie en daadkracht samenkomen.